Diari d'un profe malalt

Doncs res o poca cosa vull dir de mí de moment. Sóc professor de clàssiques no sé en quin institut (gràcies al Departament d'Ensenyament això és una aventura contínua :D). La meva idea al fer això és simplement de relaxar-me explicant què he fet. Si algú mai vol deixar els seus comentaris, encantat de llegir-los. Una abraçada

04 de setembre 2006

1) Comença l'espera…

Bona nit amics i amigues, distingit públic… I també a mi ranita Gustavo particular.

Avui ha sigut un dia… estrany. M'he quedat a casa, esperant una trucada de telefon. Si, ja sé que penseu alguns de vosaltres: "déu meu, aquest tiu és d'alcoi, no???" Pues más o menos. Conec alguna pesada d'Alcoi (hola MAR :P, que ja saps que és broma: que t'estimo molt),però és que… mira sóc optimista. Tot i que en dies com avui, millor no ser optimista i sí realista.
Al final, el mòbil no ha sonat en tot el dia, amb la qual cosa, continuo a la "busca i captura" d'una feina. Si algú sap on necessiten un gigoló… que m'avisi… o no, perquè me moriria de fam si cobro per clientes fetes :P.

Doncs bé, demà baixo a BArcelona i té molta pinta que acabi anant al cinema. Si hi vaig, ho sabreu, veureu el comentari publicat aquí.

Fins aviatttt

Ouidius

1 Comments:

At 4:24 p. m., Blogger nimue said...

ei! que demà dimecres hi ha convocatòria de clàssiques en comarques! a veure si et donen alguna coseta! I ja has vist que hi ha una mitja a Mollet del Vallés? Segurament sí...

Tractaria de fer que el profe de llatí del meu insti agafés una baixa però és que és molt amic meu i me l'estime molt.

sort i ànims!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home